Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101
Burgemeester van Reenensingel 101

Burgemeester van Reenensingel 101

Gouda

€ 115,- p/m² p/j

Interesse?

Neem contact met ons op!

Neem contact met ons op

Omschrijving

In dit representatieve kantoorgebouw is in totaal circa 105 m² beschikbaar voor verhuur. Het kantoorgebouw met de naam “Gouda Trade Centre” is bestemd voor multi-tenant verhuur. Er zijn diverse andere huurders in het pand gevestigd waaronder: Randstad, De Provincie Zuid-Holland, en Vereniging Eigen Huis Hypotheekadvies Gouda. Het kantoor is momenteel nagenoeg volledig verhuurd.

Dit vrijstaand kantoorgebouw beschikt onder andere over een geheel gerenoveerde entree, een bemande lunch- en loungeruimte met catering en een ruim parkeerterrein met fietsenstalling. Het pand is een plek waar ondernemers elkaar kunnen ontmoeten in een formele of informele sfeer.

Het object is gelegen op een prominente locatie langs een drukke doorgaande weg. Gelegen op bedrijventerrein “Goudse Poort” (www.goudsepoort.nl) waar diverse gerenommeerde bedrijven zijn gevestigd zoals Dekbed-Discounter, Brokken & Zo XXL en Centric.

Bereikbaarheid
De bereikbaarheid met de auto is uitstekend. Afslag A12/ A20 ( Den Haag - Utrecht/ Rotterdam ) ligt direct aan de Goudse Poort (circa 5 minuten vanaf dit kantoorgebouw). Parkeren is mogelijk op eigen terrein of op het parkterrein aan de overzijde van de weg (vrij parkeren).

Er rijden tevens diverse streekbussen door de Goudse Poort en er is een constante verbinding met het centraal station Gouda. De bushalte is direct gelegen voor de deur.

Gebruiksmogelijkheden
Het object is geschikt voor diverse kantoordoeleinden.

De totale voor de verhuur beschikbare vloeroppervlakte bedraagt circa 105 m² verdeeld over:
- unit 0.02: circa 36,4 m², gelegen op de begane grond;

Voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd inclusief:
• representatieve entree voorzien van schuifdeur en tochtsluis;
• bemande lunch-/ horecaruimte;
• 2-tal personenliften;
• mechanische ventilatie;
• zomer-/ nachtventilatie;
• toegang deels middels toegangscontrole;
• ruime parkeerfaciliteiten inclusief fietsenstalling;
• gedeelde sanitaire voorzieningen per verdieping;
• gedeelde pantry per verdieping;
• unit 1.1 & 1.2 beschikt over een eigen toiletgroep en pantry;
• systeemplafond inclusief verlichtingsarmaturen;
• kabelgoten;
• te openen ramen.

Huurprijs
Kantoorruimte vanaf EUR € 115,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.

Parkeren
Parkeren is mogelijk vanaf € 500,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Servicekosten
€ 40,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

In de servicekosten zit onder andere inbegrepen:
• voorschot gas, water en elektra;
• glasbewassing buitenzijde;
• schoonmaak onderhoud gemeenschappelijke ruimten;
• onderhoud klimaatinstallaties;
• onderhoud verlichting;
• onderhoud liftinstallaties;
• onderhoud slagboominstallatie;
• onderhoud buitenterrein;
• liftkeuring personenlift;
• onderhoud hydrofoorinstallatie;
• onderhoud en periodieke controle van de brandmeldinstallatie;
• verzorging afvoer huisvuil, inclusief containerverhuur;
• onderhoud platte daken en afvoeren;
• onderhoud inrichting algemene ruimten;
• facilitaire zaken m.b.t. sanitaire voorzieningen in de algemene ruimte.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks voor het eerst één jaar na datum ingebruikname, zal de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens consumentenprijsindex (CPI), 2015=100, reeks alle huishoudens.

Betalingen
Per kwartaal vooruit.

Zekerheidsstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

Aanvaarding
In Overleg.

Voorbehoud
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.

Disclaimer
Al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van dit adres. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Bij Abram Bedrijfsmakelaardij geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Lees meer

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 115,- p/m² p/j
Status
beschikbaar
Aanvaarding
in overleg

Bouw

Hoofdbestemming
kantoorruimte
Bouwjaar
1988

Energie

Energielabel
A

Oppervlakten en inhoud

Perceeloppervlakte
3.700 m²

Kantoorruimte

Oppervlakte
36 m²
In units vanaf
36 m²
Verdiepingen
4
Flexplek
Ja
Verzamelgebouw
Ja
Gemeenschappelijke ruimtes
Receptie, kantine, sanitair en pantry/keuken

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein

Plattegronden

Locatie

Video's

Afspraak maken?

Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.