Directiesecretaresse / Office Manager (min. 24 uur per week)

Ben jij de secretariële duizendpoot die energie krijgt van diversiteit en het regelen van de meest uiteenlopende zaken? Ben jij communicatief vaardig en heb jij passie voor financiële dienstverlening? Kun jij de orde en structuur bewaken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan ben jij de directiesecretaresse / office manager die wij zoeken!

Wij zijn werkzaam in de vastgoedmarkt en verzekeringsbranche en zijn altijd op zoek naar gepassioneerde mensen die met ons meegroeien. Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Kom ons team versterken en word directiesecretaresse / office manager.

 

Jouw werkzaamheden bestaan uit

  • het beheren van de agenda van de directie en het bieden van ondersteuning, waar nodig
  • het dagelijks bijhouden van de mailbox 
  • het zelfstandig opstellen van zakelijke (juridische) correspondentie 
  • het beantwoorden van de telefoon
  • het onderhouden van contacten met verzekeraars 
  • het uitvoeren van compliance taken, zoals zorgdragen van de naleving van wet- en regelgeving
  • het coördineren en opstellen van interne procedures

Hier herken jij jezelf in 

  • je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau 
  • je hebt meerdere jaren ervaring in vergelijkbare functies op secretarieel gebied 
  • je hebt een juridische achtergrond (dit is een pré)
  • je hebt aantoonbare ervaring met compliance binnen de financiële sector
  • je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • je hebt ervaring in het zelfstandig opstellen van zakelijke (juridische) correspondentie en stukken
  • je vindt het een uitdaging om met verschillende dingen tegelijk bezig te zijn zonder de prioriteit uit het oog te verliezen
  • je bent een talent in het bewaken van overzicht en structuur. Je hebt oog voor details en werkt nauwkeuring. 
  • je bent discreet en in staat om vertrouwelijke informatie te behandelen
  • je bent servicegericht en administratief sterk
  • je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Gouda

Wat hebben wij jou te bieden?

  •  een zelfstandige en afwisselende functie waarin er ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei (opleidingsmogelijkheden of coaching)
  • flexibele werktijden
  • leuke collega’s, een prettige informele werksfeer met een ontspanningsruimte en wekelijkse donderdag- of vrijdagmiddagborrel
  • dagelijks gezamenlijke lunch
  • een marktconform salaris passend bij jouw kwaliteiten en werkervaring 
  • vakantiegeld 
  • 27 vakantiedagen op fulltime basis
  • eventuele reiskostenvergoeding 
  • een uitstekende pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • fietsregeling (we stimuleren elkaar om gezond(er) te leven en voldoende te bewegen) 
  • een lidmaatschap van ons vitaliteitsprogramma

Wie zijn we?

De Bij Groep is een familiebedrijf en bestaat uit diverse bedrijfsonderdelen: Bij Abram Bedrijfsmakelaardij, Bij Abram Vastgoedbeheer, Bij Viavesta Woningmakelaardij en Bij Corina Woningmakelaardij, Bij Abram VVE Beheer en Bij Tjeerd Verzekeringen. Daarnaast is er de ambitie om geografisch uit te breiden met de bestaande dienstverlening en gerelateerde nieuwe dienstverleningen.

Wij zijn een frisse en jonge organisatie die samen verder wil groeien. Daarnaast draait het bij ons om duurzaamheid, met een sterke focus op mensen, het milieu en onze samenleving. 

We streven er voortdurend naar om onze klanten een thuis te bieden en het vastgoed en het gebruik van vastgoed te verbeteren, zowel voor onszelf als voor anderen. Samen leren we, bouwen we aan een mooiere wereld en delen we onze inzichten en ontwikkelmogelijkheden. 

Iets voor jou? 

Ben jij enthousiast geworden en heb je zin om bij ons aan de slag te gaan? Dan kijken wij uit naar jouw sollicitatie! Mail je CV en motivatiebrief, waarin jij aangeeft waarom je voor de rol van directiesecretaresse / office manager kiest, naar info@bijgroep.nl en/of bel naar 0182 692 003.

 

Afspraak maken?

Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.